pondělí 6. června 2011

a pak že je to psychického původu.......

Naše milá Adélka odmítala chodit na velkou potřebu jinam, než do plen. Od dvou let je přes den bez plen a na malou chodí klasicky na záchod nebo do nočníku. Jenom to kakání jí dělalo problémy. Pokaždé, když to na ní přišlo, si řekla plenu. Pokud plenu nedostala, tak byla schopna to zadržovat třeba tři dny. Byla jsem z toho už zoufalá a nevěděla co s tím. Naslibované měla téměř celé hračkářství, nepomáhalo vyhrožování, prosby - prostě nic. Dokonce jsem žádala o radu i na diskuzi na nejmenovaném serveru, kde jsem si vyslechla, že si na to dítě musí přijít samo a že je to psychického rázu a bla bla bla. Dokonce mi tam kdosi tvrdil, že je to naprosto normální a že jsem vlastně divná já, když to řeším!!!
No, ale mně to tedy normální nepřišlo a jaksi mi došla trpělivost. Takže pokud někdo máte podobný problém, věřte že stačí párkrát dát dítěti na zadek, postrašit čertama a světe div se.......najednou to jde. A i naše Áďa začala vykonávat velkou potřebu na místo k tomu určené.

Žádné komentáře:

Okomentovat