sobota 8. května 2010

co je to "klebule"?

Vše vzniklo asi před měsícem, když jsem vyndala z lednice květák a než jsem ho rozporcovala, tak jsem Adélce vysvětlovala, že je to květák a ukazovala jí ho a dávala sáhnout. Za chvilku se přiřítila z pokojíku Barunka a já jí říkám. "Barčo, řekni Adélce, jak se jmenuje tahle zelenina" a ona úplně vážně povídá: "To je klebule Áďo!!!!". Nevím, kde na to přišla, ale květák pro nás už asi navždy bude prostě "KLEBULE".......... Takže dneska byla polévka a placičky z klebule. Holkám moc chutnalo.

Jinak dnešek uklízecí, odpoledne jsem jela pro holky a pak jsem Barunku učila na novém kole. Dostala ho od Ježíška a teprve dneska jsem ho přivezla. Je to už velké kolo (20"), je lehoučké, s přehazovačkou - fakt nádherné. Ale Barča ještě neumí jezdit bez postranních koleček a nejspíš to bude ještě chvíli trvat, než se to naučí. Dneska se naučila nasedat, sesedat, brzdit a chvilku jezdila a já ji držela za sedlo a běhala za ní. Zkoušela jsem ji i na chvilku pustit, ale neudrží stabilitu a hlavně se pouští řidítek. Musíme trénovat......

Žádné komentáře:

Okomentovat