úterý 4. května 2010

úterý

Dnešek je opět pracovní.
Tomáš ráno odvedl Barču po nějaké době zase do školky. Opět prý scéna. Naše skoro pětileté dítě se chová jako tříleté, které chodí první týden do školky. Brečí, nechce tam, je nešťastná - je to psycho. Učitelka mi říkala, že to je tím, že má mladšího sourozence a chce být doma s náma, právě jako její mladší sestra. Prý je to celkem běžné, což se mi moc nezdá. Skoro všechny děti u ní ve školce mají mladšího sourozence a žádné každé ráno nebrečí, kromě naší Barunky. Ona je hroznej mamiňák a mně začíná být jasné, že je sociálně nevyspělá, a že na školu ve svých 6-ti letech nejspíš mít nebude.
Jinak je šikovná, vyslovovat umí všechny písmenka (snad jako jediná ze třídy nemusí chodit na logopedii), umí počítat, sčítat, odčítat, nějaká písmenka, celkem pěkně maluje, je zručná......
Uvidíme, je to ještě daleko. Třeba se Barča změní a příští rok se bude do školky těšit a nebude tam fixovaná pouze na jednu kamarádku - třeba nás ještě všechny překvapí.......

1 komentář:

  1. Ahoj, čistě náhodou jsem narazila na tvůj blog.A jak tak čtu tvůj příspěvek, jako bych četla o své prostřední.Jen s tím rozdílem, že v době , kdy chdila do školky ještě neměla mladšího sourozence.Dali jsme ji odklad, ve školce brečela pořád, ale škola o rok dýl už byla v pohodě, jen se tam zas nudila, protože už samostudiem skoro všechno uměla.Ono je to těžké posoudit, co je pro naše zlatíčka dobré a co ne....Přeju hodně sil, vím ,jak to drásá srdce, když pláče.Další jsem vodila po 9ti letech a stejně jsem měla ten nepříjemný pocit pokaždý, když jsem odcházela a to ta třetí byla úplně v pohodě a do školky se těšila. Iva (skoro z Krkonoš Iva.Dan@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat