pondělí 14. června 2010

Výstava hraček

Dneska jsem byla líná brzy ráno vstávat a budit obě holky, tak jsem odpískala školku. Vyrazily jsme na výlet. Vzala jsem je na Pražský hrad, kde se koná výstava starodávných hraček a navíc tam je jako bonus výstava panenek Barbie. Tyhle panenky už oslavily padesátku!! Si pamatuju, že jsem měla někdy v šestý třídě "barbínu černošku". Zdědila jsem jí po jedné známé holčině, která s rodiči emigrovala do Německa. Byla to tehdy fakt vzácnost...... Už na Pražském hradě jsem zjistila, že jsem zapomněla foťák, což mě později dost mrzelo, protože fakt by bývalo bylo co fotit. Pak jsem to vzala s holkama po starých zámeckých schodech, přes Malostranské náměstí na Karlův most, na Staromák, kde Barča viděla Orloj (jsme počkaly do celé, aby viděla apoštoly a celej Orloj v akci), pak přes Václavák domů.

Tak aspoň pár nekvalitních fotek z mobilu.





...tahle těhotná barbína mě dostala......




















Adélka se hradní stráže bála..... /jsme se divila, že se něčeho nebo spíš někoho taky bála/ - už vím čím ji budeme strašit.....


Že by se pán nechal inspirovat filmem Karlík a továrna na čokoládu? Nebo se pletu?

Žádné komentáře:

Okomentovat