čtvrtek 13. ledna 2011

Pája

Včera mi umřel kamarád ze Slap. Byl to kluk, kterého jsem znala od 13ti let. Zažili jsme toho společně srašně moc. Výlety na kolech, koupání u vody, opékání buřtů za bytovkama, první opití, první cigareta, první diskotéky, stanování, spousta skvělých akcí. Tolik jsme se s ním nasmáli....... Je mi smutno. Strašně moc. Nejvíc z toho, že se z něj posledních 5 let pomalu ale jistě stávala lidská troska a nenechal si pomoct. Alkohol ho zcela pohltil. Je mi líto, že tahle smrt byla prostě zbytečná. Proč se nechtěl léčit? Proč takhle moc pil? Proč se neoženil a neměl děti jako my ostatní? Proč se vydal na takovouhle cestu životem? Proč se to muselo stát? Proč? Proč?
Pájo, budeš mi chybět. Mám na Tebe jenom krásné vzpomínky, které určitě zůstanou po celý můj život. Mám Tě ráda a doufám, že jseš někde se svým bráchou a budete nás spolu pozorovat, jak tady my ostatní, na tom světě válčíme........

Žádné komentáře:

Okomentovat