úterý 7. září 2010

Ucho

Zítra večer máme odjíždět do Chorvatska, a děti nám bude hlídat moje mamča. A aby to nebylo všechno tak jednoduché, tak se to začíná komplikovat - samozřejmě. Adélka má zánět středního ucha a dneska jí ho píchli. Na ouško si včera k večeru začala stěžovat, ale neměla teplotu, tak jsem to přisuzovala té rýmě. Když obtíže neustoupily ani po ránu, vyslala jsem Tomáše na ORL, aby jsme nic nepodcenili. Jsem myslela, že dostaneme při nejhorším jenom nějaké kapky do ucha a ono až takhle...... Chuděra moje malá. Snad už bude dobře.
Naštěstí mamča je tak skvělá, že si holky vezme i tak a ve čtvrtek s ní půjde na kontrolu ona...... Tak snad opravdu odjedeme a s holkama taky nebudou žádné další komplikace. Ťuky, ťuk

A vlastě ještě musím pochválit Barunku, protože včera byla na vypalování bradavic dusíkem a byla za hrdinku. A to je co říct - ona je totiž trošku hysterka.....

Žádné komentáře:

Okomentovat