středa 1. prosince 2010

Adélka

Nechci si na Adélku stěžovat. Miluju jí. Je strašně moc šikovná, chytrá a jsem šťastná, že ji máme. Ale já na ní opravdu nestačím. Mám pocit, že jí nezvládnu vychovat. Ona je děsně tvrdohlavá, neposlouchá mě. Mám pocit, že se mi vysmívá. Neplatí na ní nic. Když na ní křičím, nereaguje. Když jí dám na zadek, je jí to jedno. Mohla bych jí utlouct a stejně by to nepomohlo. Když jdu na ní po dobrém, tak taky nic. Nebojí se ani toho, že v neděli přijdou čerti. Taky hodně škodí Barunce. Dělá jí naschvály a bije jí. Prostě já jí nezvládám. Dokonce jsem dneska přemýšlela o tom, že si někam zajdu pro radu. Jestli nějakej psycholog nebo někdo, kdo by mi poradil s výchovou takovýho dítěte vůbec existuje? Možná to tak vnímám, protože Barunka byla a je extrémně hodné dítě. Kdo ví...........
Dneska jsem se jí ptala proč mě zlobí. A ona mi ve dvou letech a čtyřech měsících odpověděla, že se jí to líbí a že se tomu směje, když mě zlobí!!!!!! To mě fakt dostalo. Ona mi to takhle na tvrdo řekne!!!!! Tajně doufám, že z toho vyroste, I když už teď je jasné, že s její povahou to nebudeme mít jednoduché.

Video zpívající a povídající Adélky

">

Žádné komentáře:

Okomentovat