středa 1. prosince 2010

Sníh

Tak nám v Praze začalo pořádně sněžit. Všude je bílo. Doprava kolabuje, auto nám zapadalo a dokonce nám u něj i přimrzly zadní dveře, což nám způsobilo trochu problémy, když jsem Barču vezla do školky. Ale holky zvládly nalézt dozadu předníma dveřma a to jsme ještě měly v záloze kufr auta. Zima nám přidělává starosti a práci navíc. Dneska jsme s Barunkou cestovaly z náměstí Jiřího z Poděbrad do Braníka a trvalo nám to 2 hodiny. Tramvaje prostě nejezdily, tak jsme v té chumelenici šupajdily pěšky. Až na Míráku se nám podařilo nacpat do přeplněné tramvaje.

Je to zvláštní, ale spousta lidí je ze sněhu nešťastná a nadávají na něj. Já jsem asi divná, ale já mám takovouhle pravou zimu ráda. Jsem ráda, když i nám Pražákům je dopřána pořádná sněhová nadílka a s ní i veškeré zimní radovánky. Nesnáším takovou tu klasickou pražskou zimu, ke které patří břečka na silnicích a padající déšť se sněhem. Možná za to můžou geny. Přece jenom mamka pochází z Krkonoš a já se tam ještě stačila narodit.......

Žádné komentáře:

Okomentovat