neděle 28. listopadu 2010

Barunka a odklad její školní docházky

Pořád se v tom nějak motám a jsem na vážkách. Byla jsem se totiž podívat v naší Branické škole, kde pořádali akci pro rodiče předškoláků. Bylo to takové posezení s učitelkama z prvního stupně. Všechny bylo mimochodem moc milé a vůbec to tam na mě působilo tak krásně, přátelsky, rodinně. Třídy s nízkým počtem dětí (17-18), takže by se Barče mohli věnovat určitě indivudálněji než ve školce, kde jich je ve třídě tuším 28. A hlavně mě tam nahlodala jedna paní učitelka, které jsem trošinku nastínila svoje obavy. Tvrdila mi, že pokud je Barča neprůbojná a stydlivá, tak má nejspíš takovou povahu a s tím nikdo nic nenadělá. A že je zbytečné kvůli tomuto dávat odklad. No tak jsem odcházela taková blažená, jak by to bylo krásný, kdyby šla do školy a měla jsem chvilkový pocit, že odklad je možná zbytečný.
No a neuplynul ani týden a já Barunku vedla do školky. Nejdřív jsme spolu byly na logopedii a pak jsem ji odvedla přímo do třídy, kde se děti chystaly zrovna svačit. Seděly u stolečků a čekaly. Na Barunku zbylo místo pouze u stolečku, kde seděli samí kluci. No a ona si tam musela sednout. Nenápadně jsme ji pozorovala a ona kvůli takovýhle kravině začala brečet. Paní učitelka tam musela poslat sednout ještě jednu holčičku, aby se Barča uklidnila. Uffff.....
Pak další den přinesla ze školky svojí první jedničku s hvězdičkou. Paní ředitelka jim dávala nějaké úkoly a ona všechno úplně perfektně uměla. Mimo jiné tam měla poznat na kolik slabik je její jméno, nějaké počítání a já nevím co ještě. Takže hlavu má, myslí jí to, ale co to ostaní?????
Uvidíme jak dopadnou ty testy školní zralosti......

Žádné komentáře:

Okomentovat