neděle 2. května 2010

neděle

Opět noční v hotelu......
Ještě než se Tomík vrátil s holkama ze Slap, jsem se doma pustila do vaření. Udělala jsem polévku a kuřecí čínu a jako překvápko měla být bábovka.
Nevím, jestli jsem na pečení takovej "lempl" jenom já nebo to má ještě někdo. Ale já téměř vždycky, když něco peču, tak je to tragédie. Si někde přečtu recept a jak je to jednoduchý a výborný a křehký a mně z toho vznikne po úmorné dřině tvrdej nepoživatelnej kus hmoty.
Tak, abych se vrátila k té bábovcce. Prostě nešla vyklopit!!! Takže ani zaklínadlo typu "bábovičko, poveď se mi...." NEPOMOHLO. Vyklopila jsem kus, a zbytek jsem vydolovala lžičkou. No, ale tentokráte to bylo aspoň chuťově dobrý, takže se to jedlo po kouskách.

Tady je zbytek na ukázku




jedna fotka naší Adélky z dnešního koupání

1 komentář:

  1. no s tou bábovkou se mi to taky občas takto zadaří... ale stačí pořádně vymazat a vysypat a po upečení nechat vychladnout... mě se totiž nikdy nechtělo čekat, až to zchladne, ale bez toho to ven prostě nejde a nejde :-))

    OdpovědětVymazat