čtvrtek 13. května 2010

Nervy na "dranc"

Někdy mám pocit, že mi z těch dvou teroristek rupnou nervy. Hlavně k večeru už mi ubývají síly a přestávám být trpělivá. Nevím jestli jsem takovej nervák jenom já, ale poslední dobou na ně skoro každý den řvu. Dneska večer, když jsem jim napouštěla vanu, tak jsem učila Barunku kreslit skleničku a mezitím Adéla naházela do skoro plné vany všechno možný. Dřevěný kostky, dřevěné puzzle, dřevěné skládanky, dřevěné domino, plyšáky, panenku, která má hadrové tělíčko a je vycpaná nějakýma kuličkama - prostě vyloženě si vybrala to, co se nehodí do vany. No a já řvala jako pominutá. Prostě mám nervy na "dranc"

Tuhle večeři Barunka namalovala pro tátu. Ale nedal si, byl prý na večeři v práci......
/na talíři jsou dva párky, půlka chleba, vykydlej kečup a vedle talíře sklenička i s brčkem - mimochodem naše dnešní večeře - teda my měli ještě zeleninovej salát/

3 komentáře:

  1. Ahoj,nervy na dranc znám :-)))) A pak když ta zlatíčka večer spí ve svých postelích, tak bych je nedala za nic na světě. Máš to tu moc hezké, jste taky pěkně akční :-)
    Ta akce na Točníku vypadala super.
    A internetové nakupování z Anglie :-)))) Před dvěma lety jsem začala a nakazila i jednu naší společnou kamarádku :-))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jíťo, no moc akční nejsme. Teď se třeba už druhej den plácáme doma. To co zvládáš ty, to bych asi nezvládla.......Koukala jsem co všechno už Kryštůfek umí. Je to až neuvěřitelný. Nebudete ho dávat dřív do školy? Na jakých stránkách v Anglii nakupuješ a koho si nakazila?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, nakazila mě na ebay:-)))
    Kokik peněz bychom měli, kdyby mi o tom neřekla:-))....

    OdpovědětVymazat