středa 5. května 2010

středa

Barča byla ve školce. Dopoledne u nás pobyla kamarádka Evka /maminka Barčiny nejlepší kámošky Gábinky ze školky/. Zajely jsme se spolu podívat do tržnice SAPA v Písnici. Jsem tam byla poprvé v životě. U "ťongů" oblečení zásadně nenakupuju, ale tentokráte jsem se neudržela. Koupila jsem si dvě "značkový trička" a jednu taktéž "originál puma" mikinu a jsem zvědavá, po jak dlouhé době se ty věci rozpadnou. Odpoledne tu ještě Evča chvíli poseděla a holky si pěkně pohrály. Ven se nám nechtělo, protože je tam fakt hnusně. Zima a prší!!!!! Už mě to počasí štve!!!!!! Pak ještě s Barčou na aerobik a těším se, až dneska zalehnu.

Když udělám salát s krabíma tyčinkama, ananasem, kukuřicí a ledovým salátem a patří tam ještě krevety, ale tady v ČR ho dělám bez nich /naučila mě to ve Španělsku Zdena), tak se cpe celá rodina. Je to fakt dobrota......

Žádné komentáře:

Okomentovat